Στόχος...Δράση.. Ικανοποίηση.

Δράση είναι η ζωηρή αλληλουχία γεγονότων σε αφήγημα ή θεατρικό έργο, η οποία κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη, θεατή, ακροατή ή απλά δράση είναι η εκδήλωση μιας φυσικής δύναμής. 
Τι είναι όμως δρω στην καθημερινή ζωή;  Αφήνω πίσω τα αρνητικά συναισθήματα που με οδηγούν σε αδιέξοδα και βάζω στόχους. Κατακερματίζω το στόχο σε βαθμίδες δηλαδή θέλω να απαλλαχθώ από το περιττό σωματικό βάρος. Ο στόχος είναι να λεπτύνω κατά 43 κιλά. Οφείλω να φροντίσω τη διατροφή μου και να εντάξω την άσκηση στη ζωή μου. Ξεκινώ με ένα στόχο να ελαφρύνω το σώμα μου κατά 4 κιλά το μήνα & να περπατάω 3 φορές την εβδομάδα για 30 λεπτά. Επιπλέον να βγάλω από την διατροφή μου ότι μου προκαλεί βάρος(μακαρόνια) και άσχημη διάθεση και να εντάξω ότι μου δίνει επιπλέον ενέργεια και διαύγεια (σαλάτες & φρούτα)
Σε 15 μέρες από σήμερα με παρατηρώ να εντοπίζω εάν έπιασα το στόχο μου. Αν όχι τι καλύτερο μπορώ να κάνω για να το βελτιώσω ή να τον τροποποιήσω για να μου ταιριάζει καλύτερα η δράση μου.  
Το παραπάνω αποτελεί ένα παράδειγμα του μπαίνω σε δράση με στόχο την εξέλιξη &  την βελτίωση μου, έτσι ώστε να νιώθω καλά για μένα να είμαι στο παρόν μου και να μην δημιουργώ σενάρια που με καθηλώνουν και με ακινητοποιούν. 
Εργαλείο στο ταξίδι της επίτευξης του εκάστοτε στόχου είναι η εσωτερική ισορροπία. Δανείζομαι τα λόγια του Don Miguel Ruiz  μέσα από το βιβλίο του Η φωνή της γνώσης όπου αναφέρει τις Τέσσερις συμφωνίες
Πρώτη συμφωνία να είμαστε άμεμπτοι με το λόγο μας. Ότι λέμε το κάνουμε και ότι κάνουμε το λέμε. Προσέχουμε τι λέμε και πότε για να βλάψουμε τον εαυτό μας αλλά και τους άλλους. Όταν υπάρχει θυμός θλίψη και ζήλια ο λόγος μας δεν είναι άμεμπτος ενώ όταν βιώνουμε ικανοποίηση και εσωτερική ηρεμία τότε είναι.  
Η δεύτερη συμφωνία, να μην παίρνουμε τίποτε προσωπικά, μας βοηθά να σπάσουμε πολλές συμφωνίες που κάναμε με διάφορα ψέματα και τα πιστέψαμε. 'Όταν παίρνουμε προσωπικά τα πράγματα, αντιδράμε και αισθανόμαστε πληγωμένοι κι αυτό δημιουργεί συναισθηματικό δηλητήριο. Μετά θέλουμε εκδίκηση, να πάρουμε το αίμα μας πίσω, κι έτσι χρησιμοποιούμε τον λόγο ενάντια σε άλλους ανθρώπους.
Η τρίτη συμφωνία, να μην κάνουμε υποθέσεις, είναι το εισιτήριο στην προσωπική μας ελευθερία. Τι συμβαίνει όταν υποθέτουμε; Ο παραμυθάς κατασκευάζει ένα παραμύθι, εμείς το πιστεύουμε και αποτυγχάνουμε να κάνουμε ερωτήσεις που θα έριχναν λίγο φως στην αλήθεια.Δημιουργούμε τόσα πολλά προβλήματα επειδή κάνουμε υποθέσεις και πιστεύουμε ότι είναι αληθινές. Σχεδόν όλες οι συγκρούσεις μας βασίζονται σε αυτές.  Επίγνωση σημαίνει να βλέπουμε τι είναι αλήθεια, να βλέπουμε το -κάθε τι όπως είναι, όχι όπως θέλουμε να είναι, προκειμένου να δικαιολογήσουμε αυτό που ήδη πιστεύουμε. 
Η τέταρτη συμφωνία είναι να κάνουμε πάντα το καλύτερο που μπορούμε. Όταν κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, τότε δεν δίνουμε ευκαιρία στη φωνή της γνώσης να μας δικάσει. Αν δεν μας δικάσει η φωνή, τότε δεν χρειάζεται να αισθανόμαστε ένοχοι ή να τιμωρούμε τον εαυτό μας. Όταν κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, είμαστε παραγωγικοί και αυτό σημαίνει ότι θα μπούμε σε δράση. Κάνοντας το καλύτερο που μπορούμε, αναλαμβάνουμε δράση και κάνουμε αυτό που αγαπάμε να κάνουμε, επειδή αυτή η δραστηριότητα μας κάνει ευτυχισμένους. Το κάνουμε επειδή θέλουμε να το κάνουμε και όχι επειδή πρέπει να το κάνουμε.
Βάζουμε έναν στόχο και τον σημαδεύμαι 100%, χωρίς προσκόλληση στην κατάκτηση του. Δεν γνωρίζουμε αν θα φτάσουμε τον στόχο μας και δεν μας ενδιαφέρει αν θα το κάνουμε. Προσπαθούμε να τον πετύχουμε και όταν τα καταφέρουμε είναι υπέροχο, αλλά και αν δεν φτάσουμε τον στόχο και αυτό είναι υπέροχο επίσης. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο είμαστε ολοκληρωμένοι, επειδή η αγάπη σε κίνηση είναι ένα υπέροχο πράγμα. Το να μπαίνουμε σε δράση είναι μια έκφραση του εαυτού μας, είναι η έκφραση του πνεύματος και είναι δική μας δημιουργία.
Επιπρόσθετα όπως αναφέρει και ο αγαπημένος μου Χόρχε Μπουκάι:
Αν νιώσω θλίψη θα τραγουδήσω..
Αν νιώσω λύπη θα γελάσω..
Αν νιώσω άρρωστος θα διπλασιάσω την προσπάθεια μου..
Αν νιώσω φόβο θα προχωρήσω δυναμικά μπροστά..
Αν νιώσω υποδεέστερος θα φορέσω καινούργια ρούχα..
Αν νιώσω αβεβαιότητα θα υψώσω τη φωνή μου..
Αν νιώσω φτωχός θα σκεφτώ την ευημερία που έρχεται..
Αν νιώσω ελλιπής θα θυμηθώ παλιές μου επιτυχίες..
Αν νιώσω ασήμαντος θα θυμηθώ τους στόχους μου..
Όταν θα χαίρομαι με τις μέρες της επιτυχίας μου..
θα θυμάμαι και τις μέρες ντροπής μου.
Όταν θα νιώθω γεμάτος δύναμη..
θα προσπαθώ να σταματήσω τον άνεμο..
Όταν θα έχω πολλά πλούτη..
θα θυμάμαι τα στόματα που πεινούν..
Όταν θα νιώθω μεγάλη υπερηφάνεια..
θα θυμάμαι τις στιγμές αδυναμίας μου..
Όταν θα αισθάνομαι ότι τα χαρίσματά μου δεν βρίσκουν ταίρι..
θα κοιτάζω τα άστρα!

Με πολύ Αγάπη
Εβίτα 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φιλία (Χαλίλ Γκιμπράν "Ο Προφήτης”)

Θα είσαι υπεύθυνος για πάντα για ό,τι έχεις εξημερώσει...

Κρυφή ή Κρυμμένη Αρμονία