Χαρά και πως να την δημιουργήσω.

Μιλούσα με την φίλη μου που είμαστε συνοδοιπόροι στην πνευματική αναζήτηση και της έλεγα το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζεις από που έρχεσαι.  Αυτό που εννοούσα ήταν να αναγνωρίζεις ότι η συμπεριφορές σου είναι αποτέλεσμα της ανατροφής σου. Εγώ για παράδειγμα γεννήθηκα σε μια οικογένεια που τα πράγματα όφειλαν να γίνουν "τώρα" και αμέσως.  Ετσί στην ζωή μου θέλω άμεσα αποτελέσματα και όταν έχει να κάνει με υπομονή δεν το διαχειρίζομαι με το καλύτερο δυνατό τρόπο. Από την άλλη η φιλενάδα μου έχει το χάρισμα της υπομονής και αυτό που μου λεει συχνά πικνά είναι το "βούτα τα λόγια σου στο μυαλό σου πριν μιλήσεις" και "δες το λίγο πιο μετά".
Όμως υπάρχουν διάφορες προσεγγίσεις για το θέμα. Ποιο είναι το θέμα;;;; Η Χαρά και πως την δημιουργούμε.

Η Χαρά δεν είναι καμία πριγκίπισα του παραμυθιού είναι η προσωπική μας ικανοποίηση που απορρέει από την ενδοσκόπηση και την παρατήρηση του εαυτού μας.  Τι λέει ο ποιητής εδώ... Λοιπόν απλά, αποφασίζω οτι φέτος θα είναι μια χρονιά αφιερωμένη στην προσωπική περιποίηση και επικοινωνία και το αγκάλιασμα όλων των προσωπικών μου αναγκών. Μέσα σε αυτές είναι το να αισθάνομαι ασφαλής για το περιβάλλον μου και να το κάνω αγαπητικό και γεμάτο έμπνευση και δημιουργία.  Πως θα γίνει αυτό.  Έχω εντοπίσει τι με κάνει να νιώθω καλά. Απλά το εφαρμόζω και προχωραω με εξαιρετικά αποτελεσματα για μένα και όταν προσέχω εμένα, όλα στο σΥμπαν μου είναι "Υπέροχα"!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φιλία (Χαλίλ Γκιμπράν "Ο Προφήτης”)

Θα είσαι υπεύθυνος για πάντα για ό,τι έχεις εξημερώσει...

Κρυφή ή Κρυμμένη Αρμονία